掃呢頁CODE去手機

2017年6月18日 星期日

吳亦凡香港機場被包圍 女粉絲慘跌倒 __,吳亦凡,

人呀~全部都係人呀~曾為韓國男子組合EXO及中國分隊EXO-M隊長嘅內地小鮮肉吳亦凡(Kris),約在今日下午一點現身香港機場。過百名粉絲聞風而至,一 ...


人呀~全部都係人呀~

曾為韓國男子組合EXO及中國分隊EXO-M隊長嘅內地小鮮肉吳亦凡(Kris),約在今日下午一點現身香港機場。過百名粉絲聞風而至,一早在機場守候,場面十分墟冚。

身穿白衫拉低了口罩嘅Kris一步入接機大堂,在場嘅粉絲都大叫口號「吳亦凡我哋歡迎你」。現場約有十多名保安,不過完全抵擋唔到一班熱情嘅粉絲。唔使一秒鐘,Kris就被埋沒於人群當中,一班粉絲更將Kris包圍,令他無法前行,期間更有一名粉絲在混亂中跌倒!由於粉絲眾多,逼得水洩不通,Kris睇到粉絲跌倒亦愛莫能助。

原本打算往酒店方向離開嘅Kris,最後因爲現場情況太混亂,唯有改道而行,最終花了超過20分鐘才能順利離開機場。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!