掃呢頁CODE去手機

2017年6月27日 星期二

感同身受!歐陽巧瑩都曬燶過咪咪 __,歐陽巧瑩,

歐陽巧瑩(右)都係過來人呀!陳婉衡曬太陽曬到咪咪都燶埋,平日喜歡與陽光玩遊戲的女星即各自研究防曬心得,與大家開心share!林芊妤(Coffee)表示 ...


歐陽巧瑩(右)都係過來人呀!

陳婉衡曬太陽曬到咪咪都燶埋,平日喜歡與陽光玩遊戲的女星即各自研究防曬心得,與大家開心share!

林芊妤(Coffee)表示:「我覺得搽有色、厚身嘅防曬好啲。我試過用醫生畀嘅防曬,搽到成磈面白色添。游水前我會搽一層厚嘅防曬,等半個鐘後才用多次噴霧,而曬嘅時間最好係下午三點後,等個太陽冇咁毒嘛。仲有要記得戴太陽眼鏡,因眼球直接見到陽光,會釋出黑色素作保護,咁就黑上加黑嘞。至於曬完之後,就得做好皮膚補濕,等皮膚冇咁乾,搽蘆薈同青瓜就最有效。」

劉溫馨則略嫌自己皮膚天生不夠白:「睇醫生,醫生話女仔白與黑取決於基因,天生嘅。早排拍《宮心計2深宮計》,導演忽然叫停,要我出去補妝先,好明顯係我唔夠身邊其他女仔白。參加水上活動我一定唔會暴露喺烈日下好耐,個人嚟講亦好注重美白同保濕嘅功夫,總之防曬、帽、太陽眼鏡、長袖衫都係夏天恩物,我試過頻用美白面膜係有效嘅。」

歐陽巧瑩則坦言自己亦有曬燶咪咪經歷:「曬傷嗰個部位好麻煩,話晒啲皮膚比較嫩。記得狂搽防曬,曬完返屋企沖完涼,就好搽蘆薈嘞。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!