掃呢頁CODE去手機

2017年6月10日 星期六

張智霖未唱過「驄」歌 林敏驄:未夠班 __,林敏驄,張智霖,

阿驄擺明挑張智霖機啦!林敏驄舉行尾場作品展演唱會,他獨唱時有女歌迷向他送花,他即笑言人比花嬌,女歌迷又向他送上心意卡,抵死的他即謂:「有支票畀我呀?」 ...


阿驄擺明挑張智霖機林敏驄舉行尾場作品展演唱會,他獨唱時有女歌迷向他送花,他即笑言人比花嬌,女歌迷又向他送上心意卡,抵死的他即謂:「有支票畀我呀?」 ...


阿驄擺明挑張智霖機

林敏驄舉行尾場作品展演唱會,他獨唱時有女歌迷向他送花,他即笑言人比花嬌,女歌迷又向他送上心意卡,抵死的他即謂:「有支票畀我呀?」之後「扮嘢王」李思捷上台,繼續扮四大天王等人。

之後阿驄扮搵觀眾上台唱歌,就捉了預先坐在第一行的張智霖上台,還笑言:「你嚟睇唔使做呀?我開定閘放狗等你。」身旁老婆袁詠儀狂笑,阿驄笑問Chilam:「你擺佢(靚靚)喺到得啦?」之後Chilam表示未唱過阿驄的作品,阿驄謂未夠班,Chilam即謂:「吓?未夠班?」阿驄即謂:「係我未夠班。」全場大笑。之後Chilam唱歌時有句歌詞要即場問阿驄,搞到阿驄謂他死蠢,之後阿驄坐在Chilam台下的位,Chilam見狀即搞笑謂:「唔好搞我屋企人。」身旁是靚靚的阿驄即笑言:「我鬼搞你屋企人!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!