掃呢頁CODE去手機

2017年6月24日 星期六

麥明詩鼓勵「佛地魔」 搵其他方法證明價值 __,麥明詩,

查看相片麥明詩指參選港姐的佳麗整體質素「年年都咁上下」。【東方日報專訊】「十優港姐」麥明詩(Louisa)昨日到灣仔出席活動,表示有留意今屆港姐首輪面 ...


查看相片
麥明詩指參選港姐的佳麗整體質素「年年都咁上下」。

【東方日報專訊】「十優港姐」麥明詩(Louisa)昨日到灣仔出席活動,表示有留意今屆港姐首輪面試,知道張寶兒胞妹有參選。而另一位佳麗Zoe To則是其演戲班的同學,她大讚對方有潛質:「佢個樣可塑性好高,做演員好適合。」

講到佳麗整體質素,Louisa笑言「年年都係咁上下」:「同我嗰年差唔多,你哋自己定義好定唔好啦,咁我覺得有幾個靚過我嘅!(有幾位外籍佳麗喎!)係呀,香港係國際社會,應該鼓勵佢哋參加。」至於有參賽者貌似佛地魔,疑整容致間尺鼻,Louisa笑說:「唔似,間尺長啲!(佢係短嘅間尺囉!)咁佢(個鼻)都有起伏嘅。(自然啲好啲?)明白喺呢行想增加競爭力,我入行後都好自卑,發覺身邊有太多人靚過我,但要接受自己唔可能係最靚,應該搵其他方法證明自己有價值。」


鍾意就快D Share啦!