網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年6月22日 星期四

黃翠如話洪永城抵笑:類似經歷我都有 __,翠如,洪永城,黃翠如,

黃翠如感同身受呀!(資料圖片)藝人黃翠如以前跟洪永城(Tony)經常合作拍攝旅遊特輯,於節目《在那遙遠的地方—北韓》中,Tony曾因節目安排需要而致電 ...


黃翠如感同身受呀!(資料圖片)

藝人黃翠如以前跟洪永城(Tony)經常合作拍攝旅遊特輯,於節目《在那遙遠的地方—北韓》中,Tony曾因節目安排需要而致電翠如,Tony表示事後有把事情告訴翠如,他說:「佢話抵死囉!叫我下次小心啲!」

對於Tony於北韓的遭遇,翠如接受訪問時說:「我自己都去過好多同樣好危險嘅地方,去過埃塞俄比亞,啲族人個個係拎住支AK47,亦去過火車可到達嘅邊境地方,隨時有機會畀人捉,類似經歷我都有,所以對佢發生嘅嘢,我唔會太驚訝!」她又指很久之前,她與Tony已好想去北韓,她說:「大家都有傾過,做旅遊嘅人,當然難去嘅地方會更想去,但最後佢要做節目,我冇去,但返嚟之後我哋都有談論呢個地方係咪值得去。」

另外,經常都會出外做節目的陸浩明直言去一些規矩嚴謹、治安麻麻的地方做旅遊節目是有一定風險,他曾聽前輩說去一些偏遠地方,當地人會揸槍搶劫。而對於洪永城的遭遇,他則覺得是防不勝防,真的要十分小心。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!