網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年6月4日 星期日

毛里裘斯拍嘢有艷遇 張曦雯接受異地戀 __,張曦雯,

張曦雯指有個190cm高嘅男士問佢拎Facebook呀!藝人張曦雯以低胸及高衩連身裙出席其代言的護膚品牌活動,她表示為了穿着該裙子而整天未有進食,並笑 ...


張曦雯指有個190cm高嘅男士問佢拎Facebook呀!

藝人張曦雯以低胸及高衩連身裙出席其代言的護膚品牌活動,她表示為了穿着該裙子而整天未有進食,並笑言:「我啱啱由非洲返嚟,當地啲嘢唔係好啱我食,所以就算拍旅遊節目都冇肥到,我工作忙就會瘦,見我肥咗就係因為我冇嘢做。(上圍有冇跌cup?)我冇度,我唔係sell呢啲,冇留意,亦冇話要好豐滿。」

三日換五套比堅尼

張曦雯在毛里裘斯三日兩夜拍節目,大玩水上活動,並穿了四、五套比堅尼。問到有否艷遇時?她笑言:「你哋到時睇節目就知道,酒店有個190cm高嘅,都唔錯,佢有問我Facebook,多咗個毛里裘斯嘅朋友。(接唔接受異地戀?)我無所謂,唔會歧視,我鍾意聚少離多,鍾意有私人空間,異地戀幾適合,我唔好成日見。(同佢有冇發展機會?)慢慢嚟,大家係朋友。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!