掃呢頁CODE去手機

2017年6月3日 星期六

劉嘉玲:劉嘉玲行山玩透視 惡鬥晒線美少女 __,劉嘉玲,嘉玲,

真係難分難解。現年51歲嘅女星劉嘉玲向來保養得宜,身材仲弗到爆,全靠努力不懈做運動,所以話要靚真係唔可以懶。呢日嘉玲就揾埋同友人行山keepfit,順 ...


真係難分難解。

現年51歲嘅女星劉嘉玲向來保養得宜,身材仲弗到爆,全靠努力不懈做運動,所以話要靚真係唔可以懶。呢日嘉玲就揾埋同友人行山keep fit,順道親親大自然吸收新鮮空氣,仲喺微博上載咗多張自拍照。

相中劉嘉玲打扮輕便,仲素顏上陣,但皮膚依然咁白滑,令人羨慕!不過一班網友就放錯焦點,皆因同劉嘉玲合照嘅少女不經意烏身,性感晒線勁吸睛,仲留言話想認識佢㖭,真係大膽!劉嘉玲留言話:「這次因為工作的關係在這裏待的時間比較長,感覺跟之前有不一樣。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!