掃呢頁CODE去手機

2017年6月12日 星期一

黎耀祥拍夏文汐緊張 __,夏文汐,黎耀祥,

黎耀祥拍夏文汐緊張娛樂要聞(左起)黎耀祥、麥長青與江美儀等昨出席仁濟活動。黎耀祥、江美儀與麥長青等昨於荃灣出席仁濟50金禧嘉年華,祥仔主演的新劇《逆緣 ...


黎耀祥拍夏文汐緊張

娛樂要聞


(左起)黎耀祥、麥長青與江美儀等昨出席仁濟活動。

黎耀祥、江美儀與麥長青等昨於荃灣出席仁濟50金禧嘉年華,祥仔主演的新劇《逆緣》即將開拍,還與夏文汐首次合作,他說:「我哋未見過面,已經覺得好刺激,夏文汐姐姐係我細細個時候嘅女神,覺得佢係好有型好有性格。」問會否提出加親熱床戲?祥仔笑說:「唔使啩,我哋呢啲斯斯文文,鬥吓文戲就算啦,我諗我哋嘅化學作用幾好,高手過招係好事。」他又透露10月會第一次返內地拍戲,問到是否天價?他笑說:「到時先話你知。」

另外,麥長青跟江美儀對於主持的無綫節目《關你家事》收到14宗投訴,二人均覺得屬小事,不會打擊信心。

採訪:羅慧敏

攝影:陳順禎


鍾意就快D Share啦!