網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年6月13日 星期二

【Bra Top勁吸睛】型爆姚子羚打到飛起 __,姚子羚,

姚子羚一身黑色bratop型格打扮。無綫藝人姚子羚於新劇《燦爛的外母》內與林嘉華及黎諾懿的對手戲最多。她與林嘉華戲內發展感情線外,亦同時出現在黎諾懿的 ...


姚子羚一身黑色bra top型格打扮。

無綫藝人姚子羚於新劇《燦爛的外母》內與林嘉華及黎諾懿的對手戲最多。她與林嘉華戲內發展感情線外,亦同時出現在黎諾懿的幻想中!日前子羚與諾懿便冒着酷熱天氣,到屯門海水化淡廠拍攝「幻想戲分」,只見一身黑色bra top型格打扮的子羚,吊威也及揮雙刀,與諾懿「對打」,二人投入演出免不了擦傷手腳,但子羚仍大叫好玩,更表示有機會的話不介意「改行」當打女。她笑說﹕「其實我之前拍《同盟》都好多打戲嘅,而今次呢場戲最吃力係雙刀好重,我仲要攞住嚟做動作。(戲服貼身,拍之前節食?)嘢照食,因為我唔夠力氣,但就唔敢飲水,因擔心肚漲呀。」

短短幾分鐘的戲份卻拍足一晚,子羚與諾懿熱到全身濕透,收工時一個赤裸上身,一個僅餘bra top「透涼」。子羚更趁機大擺各種型格甫士上載到社交網站吸睛,引起粉絲們不少迴響。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!