掃呢頁CODE去手機

2017年6月22日 星期四

洪卓立被冒名騙財 Cap圖叫粉絲警惕 __,洪卓立,

洪卓立叫粉絲要小心。歌手洪卓立(Ken)分別在facebook及ig甫了一張cap圖,寫着「你好,想請問您是否有在手遊上自稱本人然而進行詐騙...」又 ...


洪卓立叫粉絲要小心。

歌手洪卓立(Ken)分別在facebook及ig甫了一張cap圖,寫着「你好,想請問您是否有在手遊上自稱本人然而進行詐騙...」又問到他「宣稱洪先生您是在法國?」莫非Ken被冒名騙財?而Ken就hashtag表示「根本打機從來都唔用真名」、「我都想去法國」、「日日都在香港開工」、「如果用自己真名呃你小小錢我會否太愚蠢」等等。

東網記者聯絡Ken了解,Ken表示相信是有人冒他的名及用了他的一張相做頭像,在一些手遊遊戲上呃人,因為有一個被騙的苦主在他的facebook fan page留訊息問他,就是那幅cap圖內容。問到Ken可知對方被騙財?Ken謂:「冇問佢幾多,可能都係啲點數卡。」Ken稱知道有人被騙,所以都特登甫出來澄清下。講到因他打機打到深入民心?Ken無奈說:「我都冇打佢呢個game,同埋我呢輪根本冇時間打機,日日都開工,我都想身在法國呀。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!