掃呢頁CODE去手機

2017年6月24日 星期六

Celine爸暴走避是非 __,Celine,

《全美一叮》晉級 頻撲回港Celine爸暴走避是非「揀咗20幾隻歌出戰」娛樂要聞現年9歲的小巨肺譚芷昀(Celine)因參加《全美一叮》(Americ ...


《全美一叮》晉級 頻撲回港

Celine爸暴走避是非

「揀咗20幾隻歌出戰」

娛樂要聞

現年9歲的小巨肺譚芷昀(Celine)因參加《全美一叮》(America's Got Talent)而爆紅,但其父譚順生是非亦因而浪接浪,繼被薛家燕炮轟暗撬學生及被網民質疑他虛報資歷後,前日又有聲稱曾為譚順生打工的讀者爆他欠糧。是非纏身的譚順生昨日拖Celine由美國返港,對所有是非避而不談,只表示女兒準備了20多首歌參加《全美一叮》下一輪賽事。



【行色匆匆】

《全美一叮》Celine爸爸譚順生昨早拖着女兒回港,對所有是非一律拒作回應。

香港小巨肺譚芷昀早前在《全美一叮》演唱Celine Dion主唱的電影《鐵達尼號》(Titanic)主題曲《My Heart Will Go On》爆紅,大前日更順利晉級比賽,連原唱者Celine Dion也在自己網頁轉發Celine片段讚她可愛。不過,Celine爆紅後,一手栽培女兒成才的譚順生亦隨即被人連環翻舊賬狂插,是非可謂一籮籮。昨日譚順生與Celine由美國洛杉磯返港時,刻意迴避傳媒,據悉他留待明天自己新唱片簽名會再作交代。



【扯住走人】

落機後一見記者,譚順生即表示要趕帶Celine返學。



【上車攰爆】

譚順生指Celine揀了20多首歌應付下一輪《全美一叮》比賽,Celine樣子看來攰爆。

「個女要趕返學」

自稱Dr.Steve的譚順生過去一星期是非不絕,其中最受注目的是被薛家燕公然力斥他當年自薦到「家燕媽媽藝術中心」任教,卻偷偷撬學生到自己的音樂教室學唱歌。譚順生昨日早上6時半拖囡囡Celine由洛杉磯返港,原本他該於機場A閘出閘,但未知是否為避傳媒追訪,而刻意兜大圈於另一邊的B閘離開。行色匆匆的譚順生見到記者時即大耍太極,對於種種提問包括有否致電向家燕姐道歉,及是否如聲明中承諾捐出約8萬元學費作善事等全不回應,他只謂:「個女要趕返學呀!唔講住喇!我個女好鍾意返學㗎!」原來Celine一落機便要趕返學,如此匆忙認真陰功。



Celine早前參加《全美一叮》唱《My Heart Will Go On》爆紅。資料圖片



譚順生與太太及細女現身《全美一叮》為Celine打氣。資料圖片

明辦簽名會回應

記者再問Celine稍後於《全美一叮》選唱甚麼歌曲時,譚順生即代女搶答說:「呢啲唔可以講㗎,簽咗保密協議。總之揀咗20幾隻歌」譚順生跟女兒一起簽約蕭定一公司旗下,而近日譚順生更推出一張翻唱其他歌手歌曲的唱片《想到舊年》,明日下午1時假銅鑼灣舉行簽名會,有指屆時他才會一次過回應傳媒。對於譚順生連日爆是非,蕭定一昨回應說:「我諗佢嘅嘢我唔係好了解,等佢回應好啲,希望佢星期日出嚟嘅時候,可以一次過回應!」

張智霖與Celine妹妹同屬蕭定一公司,張太袁詠儀(靚靚)昨晚在中環四季酒店出席活動時,提到有留意Celine的新聞:「有留意,好矛盾,自己覺得小朋友應該以學業為重,知道佢同老公同公司,知佢通常都係禮拜六日出活動。好矛盾天賜有呢啲才能,唔好埋沒咗,但要學業為先。」對於家燕姐表示Celine爸爸要以身作則,靚靚表示:「唔知佢哋有乜瓜葛,自己諗小朋友出嚟表演,父母喺身邊最安全,要用呢個角度睇呢件事,最緊要喺小朋友身上做出發點,大人要話畀小朋友聽世界係點。」

採訪:梁繼光、羅慧敏

攝影:黃曉程、沈健程



袁詠儀認為不應埋沒小朋友的才能,但要以學業為重。



薛家燕日前炮轟譚順生暗撬學生。 資料圖片


鍾意就快D Share啦!