網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年6月21日 星期三

薛家燕叫Celine爸睇《弟子規》 __,Celine,薛家燕,家燕,

薛家燕話做人最緊要有誠信!藝人薛家燕晚上於將軍澳電視城錄影節目《流行經典50年》。講到Celine爸譚順生(Steve)「撬客事件」,Steve其後以 ...


薛家燕話做人最緊要有誠信!

藝人薛家燕晚上於將軍澳電視城錄影節目《流行經典50年》。講到Celine爸譚順生(Steve)「撬客事件」,Steve其後以她的名義捐出八萬元學費,家燕表示收到Steve的聲明:「佢講咗SORRY,又做咗善事。今次算當係為咗個囡囡(Celine),我都好錫佢,佢好有天分。」

家燕姐又謂明白Celine工作上要爸爸照顧,但為人父母是子女一面鏡子,要以身作則,提醒Steve做人的道理,亦叫他留意《弟子規》,因公道自在人心,做人最緊要有誠信,自己亦不想再提事件,但會支持Celine,因Celine曾是她的學生。提到Steve稱曾表示致電道歉,家燕姐否認事件。問到有沒有學生向她揭發私下收學生的情況,她表示有學生向她反映,亦可以幫手作證,但她不想搞大件事。講到Celine進級成功,家燕姐恭喜Celine並又再次讚好及很有天分。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!