網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年6月5日 星期一

倫敦恐襲 Chilam舉家英國睇波 四太:擔心超欣 __,Chilam,何超欣,超欣,梁安琪,四太,張智霖,

倫敦恐襲Chilam舉家英國睇波四太:擔心超欣娛樂要聞於香港時間昨日清晨英國倫敦橋和博羅市場(BoroughMarket)連環遇襲,造成7死逾48傷慘 ...


倫敦恐襲

Chilam舉家英國睇波

四太:擔心超欣

娛樂要聞

於香港時間昨日清晨英國倫敦橋和博羅市場(Borough Market)連環遇襲,造成7死逾48傷慘劇。剛巧張智霖(Chilam)和袁詠儀一家三口身在英國睇歐聯決賽,Chilam昨慨嘆:「好像世界哪裏都不安全!」9月送兒子去讀書的森美感驚慌,揚言要再考慮清楚;賭王四太孻女超欣在英國讀書,身為母親的梁安琪更坦言:「擔心超欣!」



四太昨表示超欣才剛剛返英國,叮囑她小心。資料圖片

英國今年連番受到恐怖襲擊,連同昨日清晨倫敦橋的一宗,已經是三個月內第三次,人心惶惶,昨日清晨有客貨車鏟上倫敦橋,刀手落車狂斬途人,附近的餐廳亦遇到襲擊,結果多人傷亡!張智霖一家三口事發時身在英國,他和太太袁詠儀(靚靚)帶兒子張慕童(魔童)到威爾斯千禧球場欣賞皇家馬德里對祖雲達斯歐聯決賽,昨早Chilam在facebook報平安:「很精采的比賽,皇馬及祖雲達斯都拼盡全力,謝謝你們!可同時又在新聞中得知倫敦橋有人受傷,希望所有人都平安。」

「世界不安全」

於恐襲發生前一日,Chilam兩父子還在倫敦玩facebook直播食早餐,魔童不停用英文跟網民吹水。而Chilam今日會現身中環出席活動,剛巧於恐襲後離開險地。昨Chilam以短訊回覆:「工作關係,本來就計劃今天回港,擔心總是有的,但傷心更多,好像世界哪裏都不安全了!發生事的時候正在球場睇皇馬,本來興高采烈的心情也被這事情變得不開心,願世界和平,恐襲不再!」



倫敦橋於香港時間昨日清晨發生恐襲,滿街都是警察。路透社

至於賭王何鴻燊的四房孻女超欣現於英國讀書,幸好學校不近倫敦,問到四太梁安琪會否擔心?她在電話說:「超欣啱啱先返咗英國,又恐襲?擔心都冇辦法,佢住宿舍,唔會亂咁出街,會打畀佢小心啲。」張兆輝的14歲兒子張焯鏗在英國約克讀書,最近放假跟同學去倫敦旅遊,幸好平安無事。張兆輝在電話說:「佢少去夜街,發生事後老婆有同個仔溝通,知佢冇事,我叫佢唔好留倫敦玩啦,今日佢會坐火車返約克。原本老婆諗住過去探個仔,𠵱家決定取消唔去啦。」

此外,森美的父母日前到黑池參加舞蹈比賽,森美接受電話訪問說:「爸爸媽媽今日返嚟,發生呢單嘢時應該唔喺倫敦,爸爸媽媽安全會好啲。」



倫敦恐襲後Chilam在微博報平安,並希望沒人受傷。



Chilam偕魔童到威爾斯睇波。微博圖片



袁詠儀前日在倫敦食飯時教訓魔童要講中文。

森美驚一驚

森美原定9月送14歲囝囝到英國讀書,問到計劃有否改變?他坦言:「英國咁快又第二單,呢個決定要考慮清楚啲,你咁問我又驚一驚,但應該唔會改啦,除非再發生啫。」昨日森美在灣仔出席活動,對囝囝將留學英國再表示:「佢讀書嗰度唔係倫敦,應該冇事,放假我唔畀佢留低,要佢即刻返嚟香港。」

至於陳智燊(Jason)的家人全在英國,8月會帶老婆宋熙年到英國參加弟弟婚禮,他回覆傳媒表示:「不過佢哋唔近倫敦,我聯絡咗佢哋都安全,多謝關心。」

採訪:皓騫、鍾國仁、唐如、陳杰



森美昨在活動上,表示囝囝留學英國計劃不變。



張兆輝表示兒子(左)已由倫敦返回約克,人身很安全。資料圖片


鍾意就快D Share啦!