網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年6月26日 星期一

王曼喜戥Ellen「出櫃」開心 __,王曼喜,王敏德大女,馬詩慧大女,

早年「出櫃」的王曼喜,想他朝能與伴侶結婚。
王曼喜戥Ellen「出櫃」開心名模馬詩慧與王敏德的長女王曼喜早年「出櫃」,昨日聞Ellen亦「出櫃」兼已婚,她直言是好事:「戥佢好開心。(你將來想結婚 ...


王曼喜戥Ellen「出櫃」開心

名模馬詩慧與王敏德的長女王曼喜早年「出櫃」,昨日聞Ellen亦「出櫃」兼已婚,她直言是好事:「戥佢好開心。(你將來想結婚?)如果搵到啱嘅伴侶,希望有一日可以結婚。」

而首位承認同性婚姻的香港男藝人王賢誌,大讚Ellen做得漂亮又完美:「成件事好感動,佢上年結婚,一直冇講,到重要時刻公布,好warm好完美,欣賞呢個舉動,相信嚟緊會愈嚟愈多人勇敢『出櫃』。喺咁重要嘅地點公開要好大勇氣,佢係香港人,喺台灣攞到咁重要嘅獎項,一定要多謝太太,個timing好好。」


鍾意就快D Share啦!