網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年6月21日 星期三

港姐面試:林作爆酒粒Flora律師出身 __,林作,港姐,

唔通想做第二個麥明詩?今屆港姐尋日正式展開首輪面試,一眾參賽者去咗無綫同評判見個面,嚟個熱身先,好多佳麗水準都唔錯添,唔少學歷都好高㗎。而前大律師林作 ...


唔通想做第二個麥明詩?

今屆港姐尋日正式展開首輪面試,一眾參賽者去咗無綫同評判見個面,嚟個熱身先,好多佳麗水準都唔錯添,唔少學歷都好高㗎。

而前大律師林作就喺社交網留言表示:「連續第三年有律師朋友參選。高學歷嘅人投身幕前前睇怕已成趨勢。讀得書多既(嘅)人,識得跳出自己既(嘅)comfort zone,乃係社會之福。」咁究竟佢講緊係邊位呢?其實林作講緊嘅係面試當日着住白色端裝連身長裙,笑起上嚟有兩個「酒粒」、幾可愛嘅Flora Tsui,睇佢嘅社交網發現原來佢2013年11月喺中文大學畢業,2014年完成PCLL法學專業證書課程,好叻女喎!

而林作接受東網電話訪問:「佢叫Flora Tsui,係我朋友嘅前度女友,之前係做事務律師。上年年底佢約我出嚟話唔想做,問我有乜嘢大計,冇同我講過話選港姐。」他續指近年有不少高學歷的女士參選,證明現今社會不斷進步,思想不是再狹窄。他又承認前女友麥明詩亦認識Flora:「因為呢行圈子細,佢嚟香港我哋先識。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!