掃呢頁CODE去手機

2017年6月26日 星期一

【獨家】Flora棄百萬年薪為買港姐夢 __,港姐,

加油呀!《2017年香港小姐競選》將於今年九月中舉行,上周二已有過百人參與首輪面試,並定於周二(27號)進行第二輪面試,最後再選10-12名佳麗入圍參 ...


加油呀!

《2017年香港小姐競選》將於今年九月中舉行,上周二已有過百人參與首輪面試,並定於周二(27號)進行第二輪面試,最後再選10-12名佳麗入圍參賽。「港姐」賽事成為靚女標誌的名牌,故每年都會吸引不少社會上各階層的女士參加,報名資格年齡則介乎17至27歲為準。由於港姐向來以美貌與智慧並重,無綫今年更作全球招募,故吸引不少高材生、外國回流及混血靚女參賽,當中有來自加拿大多倫多的24歲「仙氣李若彤」Kelly,更有樂基兒師妹的模特兒外籍靚女Perrie等參選,還有「天生港姐相」的長髮盧頴萱(Cherilyn),位位來頭皆不可輕看。

不過,當日一位貌不驚人但表現自信的「酒凹律師」徐天華(Flora Tsui)卻與「十優港姐」麥明詩的男友林作份屬同行關係,而備受注目,然而她的履歷背後,原來也印證她自信其實來自一份堅持。由歌手閻奕格任提名人的參選佳麗Flora,為要圓「港姐」心願,放棄過百萬年薪來參選,日前她接受東網獨家訪問,自爆年齡達報名資格的「死線」,最後向無綫求情才可「掹車邊」獲得面試機會!

10月就28歲

今年10月便踏入28歲的Flora,於美國讀大學,主修歷史同政治,畢業時已想參加香港小姐,Flora說:「好多人都問點解要做呢樣嘢,做嚟畀人笑,唔支持我,話會畀人指指點點,我有少少怯,冇咁大勇氣,我就返嚟香港讀中文大學法律博士課程。」完成法律課程,順利成章在香港任職事務律師,Flora為圓港姐夢,決定放棄過百萬年薪,在年齡上的「死線」前決定參選。她自爆因年齡問題險連面試的機會都沒有:「我認真睇今年TVB香港小姐表格,我係有小小失望,今年講明下年3月1日前要未到28歲,但10月我已經28歲,我膽粗粗放張表格入去,一兩日之後無綫話唔得,唔符合資格,話我已經過咗年齡,之後我寫咗好長嘅email話選港姐係我夢想好想實踐,希望可以參與。」她指至少行出第一步,沒有甚麼可以後悔,Flora續說:「嗰日星期日我喺泰國練緊拳,收到email話可以去面試,好突然,即刻book機票返嚟香港,(上)星期二就第一輪面試。」

無悔參選

Flora承認以27歲之齡參選的確遲了些,問到為何這麼遲才參選,她說:「因為我一開始同舊公司簽兩年約,之後準備安排去攞律師牌都要幾個月,所以有約在身冇機會早啲去參選。攞咗律師牌同有啲工作經驗先追逐呢個夢。」Flora更謂如果今年不參選,便真的沒有機會完成自己的夢想。自爆身邊朋友指她似孔慶翔又pizza面,但她依然無悔參選:「我好開心踏出第一步,真係做啲我認為想做嘅嘢,所以係唔會話遲。」無綫高層余詠珊對Flora年齡「掹車邊」一事,她受訪時稱:「只要佢唔係40歲,見吓面冇乜所謂嘅,因為首輪面試距離賽事舉行仲有一時間,如果佢係靚到朱玲玲加李嘉欣的話,差嗰一年半年,就再諗辦法囉!大門總會為有質素嘅人而開!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!