網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年6月21日 星期三

譚芷昀順利晉級賣口乖讚評判Heidi好靚 __,Heidi,譚芷昀,李靜儀,

Celine獲Heidi大讚靚女並獲送飛吻。「香港小巨肺」9歲童星譚芷昀(CelineTam)參加的美國著名才藝比賽《全美一叮》(America'sG ...


Celine獲Heidi大讚靚女並獲送飛吻。

「香港小巨肺」9歲童星譚芷昀(Celine Tam)參加的美國著名才藝比賽《全美一叮》(America's Got Talent)首輪選拔賽於美國時間昨晚8時在電視台播出,Celine順利晉級。而整個演出片段亦已在網上有得睇!

Celine唱完加拿大天后莎蓮迪安(Celine Dion)名曲《My Heart Will Go On》後獲全場人士拍掌,而一向出名要求苛刻的評判Simon Cowell第一個發言,他笑問Celine:「我想知道,顯然唱歌嗰個唔係你,那到底係邊個唱?!」,Celine即好有自信指住自己回答:「係我!」,即搏得全場笑聲。Simon續說:「真係你?!你無講笑?無人喺個幕後面?百分百係你?!Ok,那你真係好勁!」,而另一評判前德國超模Heidi Klum就讚Celine靚女及做得好好,Celine即神回:「你都好靚!」。Heidi聽完之後冧爆向Celine送飛吻,Celine即向Heidi送回飛吻。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!