網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年6月5日 星期一

又玩快閃!霆鋒落老尖街頭High爆除拖鞋 __,霆鋒,謝霆鋒,

霆鋒又玩快閃啦!歌手謝霆鋒今日下午突然現身銅鑼灣,快閃5分鐘支持師弟妹泳兒、洪卓立(Ken)、鍾舒漫(Sherman)、羅力威及許靖韻的Busking ...


霆鋒又玩快閃歌手謝霆鋒今日下午突然現身銅鑼灣,快閃5分鐘支持師弟妹泳兒、洪卓立(Ken)、鍾舒漫(Sherman)、羅力威及許靖韻的Busking ...


霆鋒又玩快閃

歌手謝霆鋒今日下午突然現身銅鑼灣,快閃5分鐘支持師弟妹泳兒、洪卓立(Ken)、鍾舒漫(Sherman)、羅力威及許靖韻的Busking(街頭音樂表演)。晚上7時05分各人再次出動,到尖沙咀Busking。現場聚集過百人圍觀,Ken等手執樂器出現,霆鋒壓軸登場,引來群眾歡呼。戴黑超的霆鋒說:「唔好意思,我病呀。今日晏晝畀佢哋Challenge我出咗嚟,先至知咩叫『音樂大童』,覺得幾有意義,班友仔話不如夜晚再嚟一次,咪嚟囉,下晝真係短咗啲,玩得一首歌,有啲人又話睇唔到。Anyway,係幾有意義嘅一件事。」

音樂無分國界

Sherman解釋「音樂大童」是尋找好聲音的計劃,想邀請對音樂有興趣的人錄自己版本的《音樂大童》,放上他們的網,最好的一位就可以去錄音室唱。霆鋒指音樂無分國界和國籍,喜歡音樂的人可以發掘一下靈感。Busking前他們不斷試音,力求完美!這時Ken等自我介紹,霆鋒打斷他們說:「好支持佢哋,香港好耐冇咁健康、可以聚集一齊嘅力量,尤其是音樂。」羅力威就笑叫霆鋒哥哥先讓他們介紹自己,霆鋒即說不好意思。工作人員不禁取笑霆鋒,他即說:「笑咩呀笑!」

超過300人圍觀

羅力威坦言多謝下午到場的朋友,因為攝氏30多度,大家留了很多汗,然後又用國語說:「知道中國地區的人都可以在網上看到,大家好!」眾人唱出《音樂大童》,霆鋒負責用木箱打拍子,但似乎快了一點,Sherman說:「霆鋒哥哥,可唔可以慢少少?」霆鋒打得非常忘形,脫了一隻拖鞋!他向大家致謝,表示希望將「音樂大童」的精神傳下去。他們唱完一首歌,未有受訪就走,逗留不夠10分鐘,高峰時現場有超過300人!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!