掃呢頁CODE去手機

2017年6月7日 星期三

【博士諗到答案嘞!】唔提同劉明軒車廂Kiss 盧永仁為私竇短聚解畫:在同事家開會 __,劉明軒,盧永仁,

【博士諗到答案嘞!】唔提同劉明軒車廂Kiss盧永仁為私竇短聚解畫:在同事家開會失婚劉明軒被發現同生意拍檔人夫盧永仁博士,在跑馬地私竇密密短聚,分開時兩 ...


  • 【博士諗到答案嘞!】唔提同劉明軒車廂Kiss 盧永仁為私竇短聚解畫:在同事家開會
  • 失婚劉明軒被發現同生意拍檔人夫盧永仁博士,在跑馬地私竇密密短聚,分開時兩人還在車廂吻別,難捨難離。轉過頭盧永仁又同太太陳明芳嘆早餐恩愛咀咀,又俾老婆餵食麵包,周璇在太太與密往拍檔間,盧永仁個咀真係好忙囉!

    同劉明軒11日短聚6次曝光後,盧永仁今凌在facebook解畫:「其實劉小姐跟我一直只是生意夥伴關係,而照片中的地址只是我們公司一個主要同事的家,因最近業務較忙,所以多次在他家開會而已,希望各位不要作無謂想像!」

    呢個私竇叫做同事家,明嘅,明曬!兩位連星期日family day都要去開會,真係好勤力。之但係盧博士開完會點解要同拍檔車廂Kiss呢?同開會有冇關係架?要搵IQ博士,求答案啊!
    盧永仁話,同劉明軒常在服務式住宅出入,是開會。
    劉明軒去年鬧前夫,今年同人夫盧永仁密往。
    兩人在15年合組公司,相聚見面梗係話傾公事啦。
    在盧永仁呢位拍檔做後盾,劉明軒曾稱豪擲七位攪美容產品,近日在海港城有櫃位。

    鍾意就快D Share啦!