網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年6月20日 星期二

港姐面試:白富美Nicole勁有書卷味 __,港姐,

大晒長腿!今屆首輪港姐面試佳麗中不乏「白富美」及高學歷嘅代表,而要講「白富美」代表就要留意來自美國三藩市、芳齡23歲嘅NicoleWu!佢唔單止喺當地 ...


大晒長腿!

今屆首輪港姐面試佳麗中不乏「白富美」及高學歷嘅代表,而要講「白富美」代表就要留意來自美國三藩市、芳齡23歲嘅Nicole Wu!佢唔單止喺當地開餐廳,仲成日周圍飛去旅行歎世界!

Nicole去完港姐首輪面試後,同另一位20歲來自加拿大多倫多嘅靚女佳麗Kelly等齊齊坐港鐵離開電視城。Nicole於將軍澳站與Kelly分開後,就會合女友人「一支箭」直奔餐廳「醫肚」,睇嚟佢經過一日面試就相當肚餓!而兩人食飽飽後,Nicole陪女友人行書店,佢身穿短裙,不時不經意晒出白滑長腿出巡,畫面養眼之餘仲滲出「書卷味」呀!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!