掃呢頁CODE去手機

2017年6月22日 星期四

與前妻可能復合?Ricky讚夢夢係好女仔 __,夢夢,朱翰博,Ricky,戴夢夢,

Ricky承認與夢夢分手,但開到有冇可能同番前妻復合佢就話…太極鼓手朱翰博(Ricky)跟已退出幕前演出的戴夢夢一度愛得轟烈,當年夢夢更被傳介入Ric ...


Ricky承認與夢夢分手,但開到有冇可能同番前妻復合佢就話…

太極鼓手朱翰博(Ricky)跟已退出幕前演出的戴夢夢一度愛得轟烈,當年夢夢更被傳介入Ricky的婚姻,導致Ricky婚姻破裂,惜Ricky與夢夢拍拖兩年終分手收場。夢夢承認已分手,Ricky回覆東網就表示:「係呀,我哋幾個月前已分開。(夢夢畀人影到同一個男人蜜遊澳門?)要講嘅我都講晒。」

Ricky又說:「夢夢係個好好嘅女仔,佢同我一齊嗰段時間佢好照顧我,但我哋因為一啲私人問題而唔能夠再一齊,希望佢可以搵到到更好嘅男人。」問到Ricky跟前妻Anne有否復合可能?Ricky說:「呢個唔答。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!