掃呢頁CODE去手機

2017年6月23日 星期五

戀愛大過天!阿Sa阿嬌感情路上有得着 __,阿Sa,鍾欣潼,阿嬌,蔡卓妍,

Twins終於出新碟喇!組合Twins到電台宣傳新碟《花約》,蔡卓妍(阿Sa)指新碟中的《有約》和《失約》都與時機有關:「人生一定有人早到或者早走,都 ...


Twins終於出新碟喇!

組合Twins到電台宣傳新碟《花約》,蔡卓妍(阿Sa)指新碟中的《有約》和《失約》都與時機有關:「人生一定有人早到或者早走,都係緣分。(點應對?)慣咗啦,係咁㗎啦,我天蠍座係冇得返轉頭。」問到感情路上學到甚麼?阿Sa表示學會了愛自己:「我係戀愛大過天,一嚟就中哂個頭埋去,依家就唔得。」鍾欣潼(阿嬌)則認為經驗可以令下一段感情更好。說到過往MV的男主角不是死亡就是衰人,她們笑言今次都是,阿Sa謂:「《朋友以上》我哋要打碟,我完全零Idea,耳筒黐咗線又甩,好麻煩。」

提到現在的人較少聽整隻CD,阿嬌自言只用手機聽歌,阿Sa就坦言會用手機聽歌,又會買碟,很喜歡拿歌詞看。阿嬌透露以前買的碟因搬屋而遺失感到很慘,阿Sa即說:「如果掉咗我買啲碟,我會殺人!不過啲碟都甩皮甩骨,有隻郭富城係冇咗個樣,因為擺窗台落雨揼濕咗。」至於現已開了16場巡迴演唱會,下一場將於9月30日舉行,她們直言很滿意,又透露已入紙申請下年5月在紅館開,但未決定是否開Part2。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!