掃呢頁CODE去手機

2017年6月16日 星期五

疑似着T-back自拍!張曦雯晒圓潤美臀 __,張曦雯,

張曦雯點解可以Fit到咁?前華姐冠軍張曦雯(Kelly)擁有33C無敵Body,而佢亦一直冇吝嗇呢個優點,前排去咗毛里裘斯拍攝無綫節目《3日2夜》,都 ...


張曦雯點解可以Fit到咁?

前華姐冠軍張曦雯(Kelly)擁有33C無敵Body,而佢亦一直冇吝嗇呢個優點,前排去咗毛里裘斯拍攝無綫節目《3日2夜》,都大晒水着,Hot到爆!

呢日,Kelly喺社交網站再向大家大騷佢身材,但今次角度非常特別,雖然冇得睇33C嘅深長事業線睇,不過就大晒長腿同圓潤嘅臀部,唔係講笑,遠睇仲以為Kelly冇着底底添,係非一般嘅性感!

而呢張相仲有多個重點就係Kelly冇用過任何Filter、冇執過張相,但望落佢皮膚依然好好,Kelly仲留言:「Confidence level: selfie with no filter.(自信等級:沒用過濾器的自拍)」呢個世界公平咩?難怪唔少網民都大讚佢性感,仲話佢咁樣「好易謀殺他人」喎!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!