掃呢頁CODE去手機

2017年6月7日 星期三

【貼心老公】楊洛婷驗妊娠糖尿 Tim帶埋結他陪老婆 __,楊洛婷,

【貼心老公】楊洛婷驗妊娠糖尿Tim帶埋結他陪老婆即時娛樂2017-06-0710:43:43HKT(網上圖片)有老公陪尿糖尿,仲要喺側邊彈埋結他,準媽 ...


【貼心老公】楊洛婷驗妊娠糖尿 Tim帶埋結他陪老婆

即時娛樂
2017-06-07 10:43:43 HKT


(網上圖片)



有老公陪尿糖尿,仲要喺側邊彈埋結他,準媽媽楊洛婷好幸福。 (網上圖片)



呢排Tim日日陪住老婆。 (網上圖片)



陀B六個月嘅楊洛婷,上圍明顯升級。 (網上圖片)



(網上圖片)

陀B已經6個月嘅楊洛婷,之前同樂隊Dear Jane嘅老公黃天翱(Tim)去毛里裘斯旅行,大肚婆日日曬太陽晒三點式泳衣,好鬼爽。雖然個肚越嚟越大,不過楊洛婷身手依然好敏捷,仲試過喺instagram貼咗條跳舞片,同老公齊齊跳番part舞。

大肚婆需要人呵護,所以身為老公嘅Tim,呢排日日陪住老婆,啱啱楊洛婷就貼咗張去化驗所驗妊娠糖尿嘅相。須知道,大肚婆驗妊娠糖尿,除咗要抽血,仲要飲杯結遢遢嘅糖水,飲完之後,水又唔畀飲,嘢又唔畀食,乾等幾個鐘再化驗,好多大肚媽媽因為咁而搞到嘔。

為咗舒緩一下老婆情緒,楊洛婷老公Tim竟然諗到帶埋支結他去,喺化驗所彈結他俾老婆聽,雖然唔知呢個方法奏唔奏效,不過單睇呢個貼心舉動,都值得一讚囉。


鍾意就快D Share啦!