掃呢頁CODE去手機

2017年6月18日 星期日

Tommy被爆冇換過片 講湊仔即扯開話題 __,Tommy,阮文安,

Tommy(中)忽然被Kasa(左)爆佢冇試過換尿片,佢就即刻扯開話題!組合E-Kids到上環出席「生命天使UNSDG器官捐贈獎勵計劃啟動禮」,問到成 ...


Tommy(中)忽然被Kasa(左)爆佢冇試過換尿片,佢就即刻扯開話題!

組合E-Kids到上環出席「生命天使UNSDG器官捐贈獎勵計劃啟動禮」,問到成員阮民安(Tommy)成為人父後首個父親節感覺如何?他表示活動很有意義所以特別開心,林詠倫(Alan)即笑他要為兒子積福,Tommy笑說:「做得衰嘢多!一早起身就出席咁有意義嘅活動,平時呢啲鐘數第一個身都未轉。」而郁禮賢(Kasa)就透露上星期已跟家人吃飯慶祝,又指家人已年屆5、60歲,所以吃得較清淡。Alan坦言日日都是父親節:「因為我同屋企人一齊住,出咗糧最開心就係畀家用。(咁多年都冇畀過?)有,不過今日多啲,有鮑魚食有蒸雞食。」

唔願講湊仔

問Tommy湊仔的情況,Kasa大爆:「我聽聞佢尿片都未試過換!」Tommy反擊:「你成日都聽聞!(事實係點?)係有啲改變。不如講呢個活動,我覺得幾好,我哋曾經都有親人離開,就發現呢樣嘢(器官捐贈)對病人係好重要。我哋三個今日成為器官捐贈者,希望大家見到我哋傳遞咁嘅訊息都支持吓。聽到啲分享,有家庭(有事)咁點算呢?都要check一check,原來好健康都會有呢啲情況發生。」Kasa笑說:「啲人成日問點解E-Kids仲未死,咁未死我哋就做番有意義嘅嘢,如果死咗都好有意義喎。」Tommy笑言:「但你哋死極都死唔去喎。」Alan抵死說:「唔緊要啦,我會幫你哋兩個搞㗎」

開騷Cap水?

提到Kasa太太將於7月生B,他形容太太的肚已經很大。Alan就爆全公司都要遷就Kasa:「本來我哋出埠拍MV,依家全部都要睇佢頭。」Kasa表示下年農曆新年前會到麥花臣開騷,25號會拍MV,之後就等太太生完B,8月才出發拍另一個,他很多謝公司,透露與太太參加了育嬰班,學習如何餵人奶和換片,又爆Tommy飲過人奶:「你話好飲嘅!其實我好驚幫BB沖涼,到時真係會問Tommy。」至於近日Alan求婚成功,他直言不知何時舉行婚禮:「死啦,又要等佢生B,MV又未拍,跳舞學校又啱啱起步。不如三個一齊擺酒,跟住整個演唱會cap水!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!