網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年7月25日 星期二

林奕匡自爆曾被兇到喊:佢數我祖宗18代 __,林奕匡,

好在依家已經脫離「魔掌」。歌手林奕匡(Phil)到電台宣傳新歌,早前孖未婚妻體育主持李靄璣(Rikko)到巴黎影婚紗相的Phil說:「臨飛前兩小時先交 ...


好在依家已經脫離「魔掌」。

歌手林奕匡(Phil)到電台宣傳新歌,早前孖未婚妻體育主持李靄璣(Rikko)到巴黎影婚紗相的Phil說:「臨飛前兩小時先交到首歌,行李仲未執。」由於歌曲《有淚多好》,Phil透露前日憶起去年已故朋友時忍不住淚流滿面,並承認曾多次激嬲Rikko令對方落淚,Phil說:「佢嬲同喊時,我會出絕招唱歌氹佢。」更自爆拍拖初期因脾氣差加不懂為人設想,經常發對方脾氣,Phil說:「自己都幾難頂。(依家有得降火?)你講咩?我唔知。」

Phil透露未入行時曾試過委屈到喊,他說:「喺香港上跳舞堂,係老闆娘錯但話我錯,原本我跳星期一,之後我話想調星期四,佢話得,之後又話當日冇堂,但照收我費用,因為佢幫好多人排舞,當時怕得罪佢,我一句說話都冇駁,佢連我祖宗18代數晒出嚟,又話自己撈偏,之後我冇再去上堂。(依家仲有教?)有,不過我唔會講係邊個。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!