掃呢頁CODE去手機

2017年7月17日 星期一

【落選港姐仲吸睛(1)】被嘲似William Hung 肥嘟嘟Flora:個樣最有信心 __,Flora,港姐,

今屆香港小姐面試時有咁多人,唔多唔少大家都有啲走漏眼,「蘋果動搞作」就為讀者挑選咗三位滄海遺珠介紹俾大家認識,佢地未必係最靚,但係性格、背景各方面都非 ...


今屆香港小姐面試時有咁多人,唔多唔少大家都有啲走漏眼,「蘋果動搞作」就為讀者挑選咗三位滄海遺珠介紹俾大家認識,佢地未必係最靚,但係性格、背景各方面都非常有話題。第一位介紹俾大家嘅係今年27歲嘅事務律師徐天華(Flora),平日甚為好動嘅佢,已經練咗泰拳5年,返香港面試香港小姐之前,佢仲係泰國打緊泰拳,Flora說:「我嗰陣係泰國打緊拳,咁啱check電話,見到有人send email俾我,要我返嚟面試,咁我就即時訂機票,第二日就飛咗返香港,跟住就嚟咗面試喇。」為咗參加今屆香港小姐,Flora特登辭去咗律師嘅工作,雖然最終都入唔到圍,不過佢話從來都冇後悔,仲話自己已經完成咗bucket list上想做嘅事:「我其實已經好開心,因為達成咗第一個目標,就係我想成為好好嘅事務律師,第一個bucket lis上面想做到嘅野已經達成咗,所以我一啲都唔後悔。」自嘲外形肥嘟嘟嘅Flora,話雖然自己唔係傳統嘅靚女樣,但佢覺得就係咁先可以代表到依家香港時下女性:「我都對自己嘅樣貌好有信心,我唔覺得自己係一個傳統香港女仔嘅美態,我皮膚比較黑啲、可能個樣又比較肥嘟嘟啲,但我覺得好多香港嘅女仔都係咁樣,傳統上未必有咁樣嘅美態,但唔代表你唔靚囉,香港係一個多元化嘅地方,都可以接受好多唔同種類嘅美態。」Flora面試當日,唔少網友笑佢個樣似William Hung(孔慶翔),對此Flora話完全唔介意,反而大讚網友們創意爆燈,問到佢有咩想同網友們講?Flora話:「好多謝你地嘅關注,我都有啲受寵若驚,有咁多人對我呢個本身一兩個禮拜之前,乜都唔係嘅人有咁大嘅興趣。好多謝你地嘅支持,亦都多謝你地俾我嘅評論,令我對自己有一個新嘅諗法,我會繼續努力,多謝晒。」採訪:倩宜、王梓嫚

協力:Rachel

攝影:沈健程

爽朗的Flora坦言平日愛做戶愛運動,故她擁有一身古銅色的膚色。 雖然並無幕前的演出經驗,但Flora面對鏡頭時表現淡定。
Flora自言不想過刻板的生活。 Flora希望嘗試不同工作,如司儀、訪談等,她都有興趣嘗試。 「我覺得自己幾勇敢同埋好大膽,可以放棄好多嘢去追一個夢想。」- Flora Tsui。
雖然無緣入圍香港小姐,但Flora笑指不會後悔參選。 Flora的男友曾天是位金融才俊。 喜歡挑戰自己的Flora,15年到尼泊爾旅遊時曾玩滑翔傘。
學了泰拳五年的Flora,早前她更到泰國練習。 網友笑Flora似William Hung。

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!