掃呢頁CODE去手機

2017年7月9日 星期日

陳庭欣飯局價飆至200萬 __,庭欣,陳庭欣,

陳庭欣做網上直播時遇過有人私訊求婚,但對方不是翟威廉。
陳庭欣飯局價飆至200萬藝人陳庭欣(Toby)、劉穎鏇(Tiffany)、何廣沛和余思霆等昨日在中環為無綫「bigbigchannel」直播,齊齊在流 ...


陳庭欣飯局價飆至200萬

藝人陳庭欣(Toby)、劉穎鏇(Tiffany)、何廣沛和余思霆等昨日在中環為無綫「big big channel」直播,齊齊在流動直播車大玩桌上遊戲,即使天氣不穩定仍引來大批市民圍觀。一直活躍於直播平台的Toby就指自己直播「雀仔按摩」最受歡迎,時常吸引一班雀友與她交流。問平時直播有否收過古怪留言?她笑稱自己對眼識得自動過濾,但試過有人私訊求婚,非常有趣:「我未覆佢!(係咪翟威廉?)有名,但唔係姓翟!」

Toby又謂除試過在微博收過男性下體相外,亦收過飯局邀約:「最初開廿萬,我試吓唔覆佢睇吓佢會升到幾多,最後升到百幾二百萬!佢仲話我咩都唔使做,淨係食個飯!好彩我平時有睇《警訊》!」同場的Tiffany笑言玩桌上遊戲時特登輸,因為大懲罰是食芫茜,自己正是「芫茜精」。

劉穎鏇
  • 劉穎鏇

鍾意就快D Share啦!