掃呢頁CODE去手機

2017年7月2日 星期日

咀足半分鐘!陳柏宇簽紙後再錫老婆3次 __,陳柏宇,

歌手陳柏宇(Jason)與符曉薇(Leanne)於九龍灣國際展貿中心舉行結婚酒會,下午4時,頭戴白紗、手執紅玫瑰的Leanne與爸爸牽手慢慢進場,親友 ...


歌手陳柏宇(Jason)與符曉薇(Leanne)於九龍灣國際展貿中心舉行結婚酒會,下午4時,頭戴白紗、手執紅玫瑰的Leanne與爸爸牽手慢慢進場,親友們不停歡呼。Leanne爸爸把女兒交給Jason,一對新人上台,在律師帶領下宣讀誓詞,期間Jason似乎有點緊張,不停望着Leanne。一對花仔花女拿結婚戒指給新人進行交換儀式,完成後Jason揭開Leanne的頭紗,急不及待咀嘴妻子近半分鐘,突然有人大叫轉圈,Jason回頭望向賓客,然後又與Leanne連咀兩次。

嗌搞婚禮好辛苦

由於天氣炎熱,一對新人簽字前先抹汗,簽紙後兩人錫足3次。完成簽字儀式後,Leanne先向賓客說:「好開心今日終於嚟到,喺(籌備結婚)過程(中)我經常發脾氣,大家都好包容。好開心終於結婚,搵得到一個咁夾同咁開心嘅人。」Jason就坦言代表陳生陳太多謝各位來臨:「好多朋友好耐冇見,一次過見到好多朋友,我希望個婚禮唔係只係結婚,而係可以畀朋友聚一聚。」他形容籌備婚禮非常吃力,即使有很多朋友幫手,仍然覺得很辛苦:「好想快啲完,但依家個感覺又完全唔同,所有嘢都值得,希望有個開心同溫馨嘅Party,大家飲多杯,招呼唔到!終於可以講呢句,係屬於我同你(太太)嘅!」然後兩人牽手match out。

考起司儀

而跟雙方母親合照後,二人繼續錫不停,大晒恩愛,他們一起切結婚蛋糕,Jason笑說:「可唔可以切到底?」連司儀都被他考起,場面搞笑。到拋花球環節,一眾姊妹上前,Leanne甚有心思,準備了一束紅玫瑰,讓一班姊妹分享。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!