掃呢頁CODE去手機

2017年7月24日 星期一

鄧兆尊細佬3.18億賣「楚留香」舊址 __,鄧兆尊,兆尊,

「楚留香」酒樓舊址以3.18億元賣出。由已故粵劇名伶新馬師曾(鄧永祥)當年創立的「楚留香」酒家,當年洪金梅(祥嫂)跟祥哥子女曾就「楚留香」業權爆出爭產 ...


「楚留香」酒樓舊址以3.18億元賣出。

由已故粵劇名伶新馬師曾(鄧永祥)當年創立的「楚留香」酒家,當年洪金梅(祥嫂)跟祥哥子女曾就「楚留香」業權爆出爭產糾紛,有消息指舖王鄧成波家族以超過3億元買入「楚留香」酒樓舊址,鄧成波兒子、Stan Group主席鄧耀昇確認以約3.18億元購入筲箕灣中心部分地舖連一樓全層舖位,將用作出租用途。

據了解,上述舖位為著名酒樓「楚留香酒樓」舊址,地下面積約2,000呎,一樓面積約22,638呎,現由酒樓以每月58.5萬元承租,租約期至明年3月。據土地及公司註冊處資料,上述舖位原業主為ACEGROWTH DEVELOPMENT LIMITED,其公司董事包括祥哥的子女鄧翠玉及鄧兆榮。而該舖位於1987年由原業主以2,000萬元購入,若以最新成交價計算,30年間升值約14.9倍。不過,鄧兆榮卻在電話中否認:「冇咁嘅事,唔知點解有咁嘅傳言,唔好意思,唔該晒。」記者致電鄧兆尊問到此事,他說:「唔知,好似係傾緊。(價錢多少?)詳情問番兆榮,佢清楚啲。」祥嫂對於「楚留香」被賣則說:「冇聽過。(可唔可惜?)梗係。(有冇嬲?)咁又冇。(你仲有冇股分?)冇啦,喺晒佢哋度。」隨即匆匆收線。

Fiona三千萬購豪宅

此外,薛凱琪(Fiona)今年五月沽出居住多年的九龍塘帝景峰一個相連戶,持貨九年的Fiona,帳面獲利逾一千萬,當時Fiona坦言想轉換環境故決定賣樓,她承認賺了少少。來自地產界消息,Fiona近日以逾三千多萬買入何文田豪宅,據土地註冊處顯示,何文田天鑄第1期7座高層某單位以3,630萬元成交,買家為薛凱琪(SIT FIONA HOI KI),該單位實用面積約1,066方呎,實用呎價約3.4萬元。Fiona在電話中承認:「係呀,我買嚟自住,唔係炒,開心買到喜歡嘅家,因為單位係全新、環境又靚,私人事唔講咁多喇,多謝大家戥我高興。」

而伍詠薇應朋友邀請出席一個物業項目活動,對樓巿高企,她戥市民追上樓似「追巴士」般辛苦,又坦言在海外持有物業,但拒透露位置。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!