掃呢頁CODE去手機

2017年7月15日 星期六

【獨家】32C曹思詩「解扣」供樓 __,曹思詩,

不得了!現年25歲的無綫藝人曹思詩(CC)今年推出以香港十大沙灘為主題的個人寫真,喜愛水上運動的CC捱曬捱熱在多個沙灘取景,狂換比堅尼大騷32C上圍加 ...


不得了!

現年25歲的無綫藝人曹思詩(CC)今年推出以香港十大沙灘為主題的個人寫真,喜愛水上運動的CC捱曬捱熱在多個沙灘取景,狂換比堅尼大騷32C上圍加上蜜桃臀,展示陽光性感。

玩過裸泳

最激一輯,擁有32C身材的CC在沙灘解帶裸背擠出側胸,效果噴血,穿慣比堅尼的CC表示拍攝期間有幾位男泳客眼望望,但已黐了乳貼,加上信任攝影師,故不覺得太尷尬。問到曾否裸曬?CC直言曾在外國裸半身曬太陽,更試過在香港裸泳,回想都覺得刺激:「我個人比較即興,大無畏,試過有晚半夜同幾個女仔朋友去沙灘飲嘢,周圍完全冇人,突然大家提議裸泳,就即刻除衫衝落水,啲水好冰,感覺好正好爽,下次有機會都想試多次,我都覺得自己幾癲。」

Keep住搵銀

CC多年前只得17歲時曾推出寫真,其後加入TVB,但暫時仍未正式上位,她直言希望透過出寫真得到更多拍攝機會,目標做個好演員。問到多年來有否經濟壓力,CC自覺幸運:「以前做Model時收入仲多過依家,都儲咗啲錢,依家經濟壓力係要供樓。(自己畀首期?)係父母幫手畀嘅,但要自己供呀!雖然唔算係捱得好慘,但都要Keep住密密做架!要好努力接Job同返大陸登台。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!