掃呢頁CODE去手機

2017年7月23日 星期日

咩玩法?松岡李那33C蜜桃胸變晒形 __,松岡,松岡李那,Linah,

真係變晒形!今日(23號)「洛克」襲港,雖然香港呢邊天氣唔係咁好,不過模特兒松岡李那就喺日本東京享受緊藍天白雲,擁有33C「蜜桃胸」嘅松岡着起兩件頭嘅 ...


真係變晒形!

今日(23號)「洛克」襲港,雖然香港呢邊天氣唔係咁好,不過模特兒松岡李那就喺日本東京享受緊藍天白雲,擁有33C「蜜桃胸」嘅松岡着起兩件頭嘅泳衣,同成班朋友去咗泳池游水,兼大擺甫士留倩影,雖然睇落好似冇咩線頭睇,但其中一張佢同朋友喺泳池游水嘅時候,嚟一招胸壓「Big」向泳池嘅玻璃,令到佢個「蜜桃胸」變晒形,松岡於ig以日文留言:「早前的暑假,與朋友去了玩樂,多謝朋友的招待,好好玩但時間不夠,食了好味的鐵板燒,好開心,希望可以再與朋友去玩樂。」

至於影帝梁家輝女兒Chloe(梁穎晨),平時都鍾意上網更新近況,呢日喺網上上載去遊船河嘅照片,見佢着住黑色泳衣,大騷美好身段,佢留言:「Hope everyone enjoyed the sun as much as i did! (希望每一個人都享受陽光)


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!