掃呢頁CODE去手機

2017年7月12日 星期三

350賓客開P鍾嘉欣閃避舊愛伍允龍 王君馨婚禮狂咀老公「唔想咁快生仔」 __,嘉欣,王君馨,君馨,李嘉欣,伍允龍,鍾嘉欣,

350賓客開P 鍾嘉欣閃避舊愛伍允龍王君馨婚禮狂咀老公「唔想咁快生仔」娛樂要聞現年31歲的王君馨告別處女黨,昨日在淺水灣跟圈外老公Daniel舉行浪漫 ...


350賓客開P 鍾嘉欣閃避舊愛伍允龍

王君馨婚禮狂咀老公「唔想咁快生仔」

娛樂要聞

現年31歲的王君馨告別處女黨,昨日在淺水灣跟圈外老公Daniel舉行浪漫婚禮,宴請350名賓客。着deep V高衩婚紗,大晒33D兼長腿的君馨,興奮狂咀老公兼送歌示愛,並由人妻鍾嘉欣擔任伴娘,偏巧跟舊愛伍允龍同場,兩人互相閃避免贈興。岑麗香、李亞男及苟芸慧等亦做姊妹陪嫁,祝新娘子三年抱兩,君馨大笑:「唔想咁快生。」



【共諧連理】王君馨跟拍拖12年的Daniel結束愛情長跑,昨日在淺水灣舉行婚禮,戴上閃爆婚戒及訂婚戒指(小圖)。

贏得07年港姐亞軍入行的王君馨,是虔誠基督徒,堅守拒婚前性行為的戒條,將初夜視為神聖的禮物留給老公,數月前她跟在紐約任職銀行業的男友Daniel於香港註冊,上月兩人在紐約舉行婚禮,並特登選昨日拍拖12周年紀念日,於淺水灣的美國會舉行結婚酒會,人妻鍾嘉欣擔任伴娘,李亞男、苟芸慧、岑麗香、衛蘭及裕美組成至索姊妹團陪嫁。

昨午近4時,姊妹團伴着一對新人出場,君馨着deep V高衩裙在樓梯上拍照時不慎走光,興奮的她跟老公兩度親嘴共十秒,姐妹勁叫:「So sweet!」之後到佈景板前拍照又甜蜜咀嘴,君馨體貼幫老公抹走唇膏印,老公忍不住再錫錫老婆。約5時30分,會場奏起《From This Moment》音樂,婚禮開始時新郎先進場,換了白色低胸婚紗的君馨邊唱歌邊入場,浪漫滿瀉。之後進行切餅儀式,一對新人深情互望,君馨說:「覺得好開心滿足,冇諗過婚禮咁感動,一聽到首歌就喊,老公完全唔知道我會唱歌畀佢聽,問我揸住支咪做乜嘢?成功畀到驚喜老公,呢首歌代表我對佢嘅愛,佢今晚會畀驚喜我。」



【透視晒腿】換上透視婚紗的君馨,蹺着老公手臂進場。



【索爆姊妹】處女黨好姊妹及衛蘭和裕美吻賀新娘。



【唱歌示愛】換上白色婚紗的新娘子,邊入場邊唱《From This Moment》送給老公示愛。

讀誓言爆喊

君馨受訪時坦言心情好緊張:「見到佢就好開心,最感動係一齊讀我哋寫嘅誓言,一讀就喊,我講:『無論他朝有一日,我遇到更了解、更好、更靚仔、更本事、更適合嘅男士,我都依然揀佢。』老公就話好期待同我生活,了解我更多、發現我更多。」君馨又大讚老公:「因為佢好怕醜,總之我同老公仔講,記住四樣嘢就得:say hello、派利是、恭喜、走!覺得老公好合格,一陣都會錫番佢。」

榮升人妻的君馨,左手戴上閃爆大鑽戒,她說:「係婚戒同訂婚戒指合併,自己唔知幾多卡,覺得係無價。」問到造人計劃?她坦言:「會有兩、三年二人世界先,同老公共識咗,佢放棄外國一切返香港生活。」眾姊妹祝她三年抱兩、連生貴子,君馨大笑:「我唔想咁快生仔,大家唔想睇我拍劇咩?希望兩年後連生貴子。」並坦言婚後不會退出娛圈。



一對新人切結婚蛋糕,嘉欣BB(左二)及衛蘭道賀。



鍾嘉欣與舊愛伍允龍同場出現,兩人互相閃避免尷尬。

嘉欣戲癮發

昨日君馨宴請約350位賓客出席結婚酒會,人妻嘉欣更留港任伴娘,怎知跟舊愛伍允龍冤家路窄,而伍允龍的前度劉佩玥亦同場,偏偏嘉欣和伍允龍更分站左右受訪,之後伍允龍走過嘉欣面前,兩人互無交流。

更巧合的是,嘉欣和伍允龍本來都不能出席婚禮,嘉欣說:「本來今次出席唔到,因為有工作要留喺香港。」有傳她會復出拍劇?嘉欣說:「公司有搵過我,自己都有戲癮痕咗好耐,總之𠵱家囡囡同老公係大前提,遷就到就可以拍。」伍允龍則說:「本來喺深圳拍緊嘢,但時間啱趕過嚟。」對於跟舊愛同場,他扮儍說:「係咩,我未見到佢喎,大家都好耐冇見,見到對方都會打招呼,自己dry咗好耐。」

採訪:卓寶花

攝影:陳俊強、陳順禎


鍾意就快D Share啦!