掃呢頁CODE去手機

2017年7月12日 星期三

【獨家】陳安立只係煙幕? 35歲失婚黃心美孖四眼男煙韌嘆意菜 __,黃心美,陳安立,

現年35歲黃心美同台灣老公Thomas拍拖五年半,結婚四年半,可惜聚少離多,最後離婚收場。有指黃心美離婚後並冇攞前夫一分一毫贍養費,性格獨立又硬淨嘅佢 ...


現年35歲黃心美同台灣老公Thomas拍拖五年半,結婚四年半,可惜聚少離多,最後離婚收場。有指黃心美離婚後並冇攞前夫一分一毫贍養費,性格獨立又硬淨嘅佢話要精子唔要男人。回復單身嘅黃心美早前被影到約會保釣烈士陳毓祥囝囝、ViuTV藝人陳安立,佢哋孖咇放狗而爆緋聞( 新聞連結:http://bit.ly/2sV42At )。黃心美同陳安立異口同聲否認緋聞,陳安立話大家零發展空間,不過佢大讚黃心美好女仔,仲話會為佢做媒,但自嘲精子唔夠優質,唔可以借種畀黃心美( 新聞連結:http://bit.ly/2tJ5UtU )。不過睇嚟陳安立都唔需要啦,因為黃心美身邊不乏追求者。讀者林先生日前透過《蘋果》嘅「爆相爆片」,分享失婚黃心美喺灣仔約會四眼男撐枱腳嘆意大利餐。林先生日前接受電話訪問時話:「間餐廳多數係外籍客,嗰晚約7點幾,黃心美戴住副有框鏡入嚟,同行有位高大有型男士,年約30多歲,佢哋好好傾,因為餐廳幾滿,佢哋只有坐吧枱,坐低咗,黃心美就放下戒心除咗眼鏡,佢哋一齊叫嘢share食,女嘅飲啤酒,男嘅飲cocktail。女嘅仲同嗰男仔講佢聽日工作安排。」林先生形容黃心美刻意扭轉身同四眼男傾偈,不停放電:「撥長髮至少50次,佢哋一碟意粉兩份食,行為親密,男嘅仲將手搭咗去黃心美背,傾傾吓又伸手輕拍女方背部,似係安慰佢,佢哋好似熱戀情侶。」林先生最強調係黃心美新歡嘅四眼男,絕對唔係陳安立。黃心美對於被爆指有四眼男新歡,佢日前回覆《蘋果》時話:「係呀,我嗰晚同朋友喺灣仔食pasta,普通朋友食餐飯,咁朋友唔係男就係女,好多謝大家咁關心我嘅感情生活,但以我咁直率性格,我有好消息會話畀大家聽,多謝大家關心,希望大畀啲空間我,下次『爆相爆片』有錢就等我自己嚟。」

讀者林先生話見到黃心美同一位四眼男食意大利菜。(讀者林先生提供圖片) (讀者林先生提供圖片) 心美食飯時都經常玩電話。(讀者林先生提供圖片)
(讀者林先生提供圖片) 四眼男不時將手放係心美背部。(讀者林先生提供圖片) 黃心美同妹妹黃心穎感情要好。(微博圖片)
黄心美身材平均。(資料圖片) (資料圖片) 黃心美之前同保釣烈士陳毓祥囝囝、ViuTV藝人陳安立傳緋聞。(黃心美ig圖片)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!