掃呢頁CODE去手機

2017年7月9日 星期日

【生完肥咗40磅】吳若希產後封胸現身:呢啲係留畀我個女食 __,吳若希,

啱啱喺榮升做媽媽嘅吳若希,產後一直都keep住休養,而今日佢終於復出喇!喺將軍澳出席活動,生B之後第一次公開見人,至於產後第一個活動嘅酬勞係咪好高,佢 ...


啱啱喺榮升做媽媽嘅吳若希,產後一直都keep住休養,而今日佢終於復出喇!喺將軍澳出席活動,生B之後第一次公開見人,至於產後第一個活動嘅酬勞係咪好高,佢就話六位數字。佢着住5吋高踭鞋,生完BB之後,足足肥咗40磅,所以坐完月之後,要努力做運動減肥,佢仲話o依家減咗20幾磅,仲話減多5磅就收手。今日吳若希收起性感,問到做咩封胸,佢就話:「呢啲係留畀我個女食,o依家佢日頭食人奶,夜晚就食奶粉,所以食到阿女肥嘟嘟。」吳若希o依家母性大發,成日都會掛住BB,今日喺澳門嚟嘅時候,都掛住同阿女講byebye,所以走咗一班船,仲話坐船嘅時候,都不停咁睇阿女嘅片。問到老公有冇一齊過嚟?吳若希就話:「佢要喺屋企湊女,佢好叻,識得換片、沖奶、沖涼,唔係個個爸爸識,生完嗰時有姑娘教我哋,陪月姐姐都有教。」吳若希又話o依家正式復出,因為啲假都放完,要開始做嘢,講到喺佢生B休息呢段時間,佢師妹菊梓喬走勢好強,幫大台唱好多歌,吳若希就話:「我都覺得佢唱歌好好聽,好鍾意佢把聲。」問到o依家出返嚟做嘢,係唔係怕一姐地位被人動搖,佢就話:「我冇地位,從來都唔係一姐,我係阿妹,個個都叫我做阿妹,我自己都好享受,老闆早幾日都打畀我,話準備咗幾首歌畀我唱,如果我練好的話,都準備好入錄音室,不過太耐冇唱歌,都有少少驚。」

(攝影:陳慧安) 吳若希話自己瘦咗20磅。 今日出一出活動,就賺咗6數字。

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!