掃呢頁CODE去手機

2017年7月25日 星期二

成43吋!雪雪再晒巨肚 網民估BB十磅重 __,

好誇張呀!藝人孫慧雪(雪雪)八月中就係預產期,佢個肚就一直漲大,一度令人懷疑佢佗雙胞胎。呢日,雪雪再甫咗巨肚相出嚟,相中見佢着住連身裙,都遮掩唔到巨肚 ...


好誇張呀!

藝人孫慧雪(雪雪)八月中就係預產期,佢個肚就一直漲大,一度令人懷疑佢佗雙胞胎。呢日,雪雪再甫咗巨肚相出嚟,相中見佢着住連身裙,都遮掩唔到巨肚,而個肚好似有佢個頭5倍咁大,佢就話有成43吋腰,再加埋雪雪纖細嘅手手腳腳,真係嚇死人!

而孫慧雪就表示好多人話佢個肚好大,亦澄清佢係正常嘅孕期,仲話自己冇食補品同冇妊娠糖尿,但就係唔明點解個肚咁大,佢留言:「經常聽人家對我說:你的肚子很大!沒有看這張偷拍照,自己也不察覺 大家問我是不是孖胎?超聲波照了不是喔 大家問我為什(甚)麼還未生?不要心急喔 是正常的孕期!不如大家來猜猜寶寶出世後將會有多重? #這張照片裏 #我正在看電視#大家經常問我吃什(甚)麼#我可是正常的吃#沒有妊娠糖尿#沒有補品#有飯有魚有菜#吃得也不多」網民都估BB有10磅重呀,仲話見到雪雪都Feel到佢條腰好攰,感受到母愛的偉大!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!