掃呢頁CODE去手機

2017年7月9日 星期日

5.8億打造《紅海行動》 出動戰艦護航 __,

林超賢(左上圖中)透露拍攝咗一場出動咗5隻戰艦護航嘅重頭戲。由英皇電影及博納電影聯合投資,製作費約5億人民幣(約5.82億港元)大片《紅海行動》早前完 ...


林超賢(左上圖中)透露拍攝咗一場出動咗5隻戰艦護航嘅重頭戲。

由英皇電影及博納電影聯合投資,製作費約5億人民幣(約5.82億港元)大片《紅海行動》早前完成摩洛哥外景戲份後,近日「轉戰」內地湛江繼續拍攝。台前幕後包括演員張涵予、張譯、杜江、霍思燕,聯同英皇主席楊受成及博納董事長于冬等,於當地舉行電影大型發布會,場面熱鬧。

對於這部投資5億人民幣的大片即將煞科,身為老闆的楊受成坦言:「呢部係首部全景展現中國現代化海軍電影,今日仲邀請到海軍政治部及海軍陸戰隊隊員來臨,絕對係製作隊嘅榮幸。林導(林超賢)嘅專業不容置疑,我相信佢一定可以拍出緊張刺激嘅場面,帶畀觀眾不一樣嘅感受。」

出動5隻戰艦護航

林導接受東網電話訪問時談到《紅》片的重頭戲,即透露拍攝了一場出動5隻戰艦護航,及600名海軍陸戰隊參與演出的戲份,他謂:「嗰日我哋同時以海、陸、空角度去拍攝,單單戰艦駛出南海都花上5小時,點知嗰日湛江遇上大雷雨影響咗少少進度,日內相信要補拍啲鏡頭。」今次團隊可進入內地軍事重地進行拍攝,同時見識到戰艦日常繁忙的調配及行動,令林導大感新鮮。

拍摩洛哥外景最辛苦

談到摩洛哥外景部份,林導慨嘆:「拍咗咁多年戲都未試過咁辛苦,我哋去咗一個十分落後嘅地方、拍咗成兩個月,總之冇啖好食、天氣超過40度、成日沙塵暴。我同啲演員住咗喺間最好嘅酒店,但連餐廳都冇,個個畀嘢咬到周身都係,其中女演員海青被咬到面腫,好彩戲服有面紗同頭巾,加埋化妝搭夠先勉強開到工,我自己就試過翻車整傷頭同手,拍拍吓情緒好低落,覺得自己好似被充軍一樣!不得不讚係台前幕後都好齊心,大家一句怨言都冇。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!