網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年7月3日 星期一

【獨家•59歲鄧達智同醫生男友結婚?】盧覓雪文麗賢見証 一pair人戴情侶戒切蛋糕 __,鄧達智,盧覓雪,

59歲鄧達智跟醫生男友Clement嘴得好肉緊!這個特別時刻,兩位戴住情侶戒切蛋糕,莫非真的......今年二月被人拍到同外科醫生Clement遊日本 ...


59歲鄧達智跟醫生男友Clement嘴得好肉緊!這個特別時刻,兩位戴住情侶戒切蛋糕 ,莫非真的......

今年二月被人拍到同外科醫生Clement遊日本返香港的鄧達智,兩個人在機場更吵大鑊,Clement在機場掩面痛哭。事後鄧達智只認大家是好朋友,未有正式承認親密關係。

他更透過專欄表示,從來未有將自己反鎖櫃內,又何來出櫃?

既然無否認,大家自行判斷。感情可以一日千里,半年時間,原來兩人數日前在一班朋友包括,盧覓雪、時裝設計師文麗賢見証下,如一對新人戴上情侶戒切蛋糕、互嘴。

其實這半年來,鄧達智同Clement的親密關係很公開,他會將二人拍拖甜蜜相放facebook和大家分享。十分甜蜜。兩個人好識享受生活,Clement更會落廚煮兩味給另一半,又會特登用心心伴碟,冧爆。

相關文章:

【戰勝癌魔】鄧達智有Clement陪住享受人生

http://bit.ly/2tEuLBK


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!