掃呢頁CODE去手機

2017年7月27日 星期四

85歲劉兆銘衝紅燈歎煙仔 [壹週刊 - 1429] __,劉兆銘,M1,

鏡頭後的劉兆銘同一般老人家無分別,閒來曬吓太陽吸收維他命D,防骨質疏鬆。同你吟一吟85歲劉兆銘衝紅燈歎煙仔呢排晚晚都見到銘Sir劉兆銘,佢喺《賭城群英 ...


鏡頭後的劉兆銘同一般老人家無分別,閒來曬吓太陽吸收維他命 D,防骨質疏鬆。

同你吟一吟

85歲劉兆銘衝紅燈歎煙仔

呢排晚晚都見到銘 Sir劉兆銘,佢喺《賭城群英會》扮麥明詩爺爺,奸到出汁。查實四年冇拍大台劇嘅銘 Sir,睇到個角色唔多想接,係王晶一句「唔拍唔夠兄弟」先肯落疊。

呢日《壹》仔喺灣仔見佢單拖 walk落銅鑼灣, 85歲唔使枴杖,健步如飛,確係勁!行到斑馬線位,銘 Sir突然加速衝紅燈,咁趕搞邊科?原來係睇準馬路邊有太陽直射,把握機會過去坐低歎支煙仔,曬個日光浴,爽!

12年老伴張慧玲癌病離逝,銘 Sir講過要好好活下去,事隔五年,佢講得出做得到!

突然加快腳步衝紅燈,原來為咗坐低歎番支煙仔。

銘 Sir近年被大台減少拍劇,近期在《賭》劇中,難得見到有他演出。

撰文:八珍

攝影、攝錄:蕭敬漁、陳亦龍、楊紫、李玄


鍾意就快D Share啦!