網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年7月2日 星期日

8,888開門利是!陳柏宇跪地抱得美人歸 __,陳柏宇,

Jason叻仔!歌手陳柏宇(Jason)跟未婚妻在今日拍拖周年紀念日舉行婚宴,今早新郎哥Jason在一班圈外兄弟陪同下到尖沙嘴一酒店接新娘及向長輩斟茶 ...


Jason叻仔!

歌手陳柏宇(Jason)跟未婚妻在今日拍拖周年紀念日舉行婚宴,今早新郎哥Jason在一班圈外兄弟陪同下到尖沙嘴一酒店接新娘及向長輩斟茶,Jason被問到玩新郎過程?他接受東網訪問說:「都係嗰啲,食鹹竹蜂、食吓納豆,玩吓行石春路,好普通啫,鹹竹蜂我成日都食。」入到新娘房,Jason還跪地向未婚妻遞上紅玫瑰,非常浪漫,兩人似接吻魚咀過不停,問到開門利是?他大方說:「8,888!(嘩!好少!)應該係88,888,但我冇咁多。」新娘子Leanne穿上棗紅色露肩裙,頸上戴着閃爆鑽石鏈,雙手戴了幾對龍鳳鈪,兩人在中午吉時出門,新郎哥更兼任柴可夫,親自揸車接Leanne到九展飲宴場地。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!