掃呢頁CODE去手機

2017年7月18日 星期二

【廣東話拍AV】做愛最緊要有Feel 36G麥紫莉︰對手唔要年紀大 __,麥紫莉,

各位巴打平時睇AV多數是架妹講日文,今次有本地薑,到時麥紫莉去到日本拍AV又會講什麼語言呢?「公司有安排我去學日文,如果俾我揀一定會講廣東話。」看來到 ...


各位巴打平時睇AV多數是架妹講日文,今次有本地薑,到時麥紫莉去到日本拍AV又會講什麼語言呢? 「公司有安排我去學日文,如果俾我揀一定會講廣東話。」看來到時各位巴打睇片時應該會覺得份外親切。

本身透過歌唱比賽入行的麥紫莉,憑住激凸Body給娛樂公司睇中,於是簽她入行。「他們覺得唱歌不太適合我,我相信公司會安排到一條最適合我的路。」依家公司安排你拍AV,事前有問過她呢? 「其實公司有搵我去傾,我都覺得只是一個演技考驗,都係一個娛樂性的工作。我都覺得有機會就試下。」

AV片有不少大尺度,變態的都有不少,問到麥紫莉可以接受到什麼程度,她說︰「我會覺得可能係涉及大小二便,我就唔得。SM我就覺得都唔係咁好,要對番個女仔斯斯文文會好啲,如果年紀比較大都盡量唔好囉!」

麥紫莉話她的性經驗十隻手指數得晒,又稱自己比較被動的女仔,問到會否和新相識的男士做愛,她說︰「幾時發生關係,時間不是重點,最緊要睇當時的Feel! (但係拍AV,對手同你冇感情,點講feel呢?)我會覺得演戲咁,你對手真係是一啲不認識的人,我覺得最緊要係自己心理調節,我都唔介意嘅。」

相關連結:

【自稱處女宮】想同加藤鷹拍AV 麥紫莉玩震旦嗌好舒服

http://bit.ly/2vdbtAW


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!