掃呢頁CODE去手機

2017年7月11日 星期二

送性感睡衣畀君馨 香香否認老公催生B __,香香,王君馨,君馨,岑麗香,

岑麗香話之前結婚有朋友送性感睡衣畀佢,所以送番件畀君馨!已為人妻的岑麗香着上tubedress銀色姊妹裙,罕有性感露出事業線,為好友王君馨擔任姊妹團。 ...


岑麗香話之前結婚有朋友送性感睡衣畀佢,所以送番件畀君馨!

已為人妻的岑麗香着上tube dress銀色姊妹裙,罕有性感露出事業線,為好友王君馨擔任姊妹團。香香接受訪問,笑說:「好戥佢哋開心,綵排好感動,君馨安排得好好,又有嘢食。(老公強強唔嚟?)佢有嘢做嚟唔到呀,我做代表!(送新娘子咩禮物?)送性感睡衣畀佢!(即係催佢哋生仔?)我冇咁講呀!畀佢哋試吓囉,之前結婚都有朋友送性感睡衣畀我做禮物,咁我又送番件畀君馨囉!」

講到老公強強被指有意谷肥她催生B,香香笑笑口否認:「咁事實上自己都想增肥啲,但冇咁快(生仔),嚟緊都仲要拍劇,等之後冇咁大壓力先囉。(強強心唔心急?)佢都唔會,順其自然。(你識唔識君馨老公Daniel?)當然見過Daniel份人比較靜,但同君馨就好有火花,大家可以平衡番,呢個配搭好match,好襯!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!