掃呢頁CODE去手機

2017年7月8日 星期六

一早知賴慰玲佗B 陳凱琳誓要爭做契媽 __,凱琳,賴慰玲,陳凱琳,

陳凱琳(右圖)話個幾月前就知喇!藝人賴慰玲(Winki)突然在網上公布懷孕五個月,令很多網友感到驚喜並紛紛留言祝福。而陳凱琳(Grace)就因與Win ...


陳凱琳(右圖)話個幾月前就知喇!

藝人賴慰玲(Winki)突然在網上公布懷孕五個月,令很多網友感到驚喜並紛紛留言祝福。而陳凱琳(Grace)就因與Winki合作拍無綫劇《殭》而成為好友,對於Winki自爆懷孕,她直言之前已經知道:「個幾月前食晚飯講嘅,我哋係好朋友,佢一定會同我哋講。(當時冇嚇親?)咁又冇,仲好戥佢高興。(守秘密辛苦?)唔辛苦,都冇人知。同埋我都想爭做契媽,但要打畀佢同佢傾傾。(幾時到你生?)唔係依家」又指自己會好好為初生Baby準備禮物。

另外好友蔡思貝亦有喺社交網上載咗佢同Winki大騷長腿嘅舊相,以搞笑對話形式叫佢唔好再着咁短嘅褲去騷長腿添,因為做咗媽咪要小心冷親呀!

佢哋嘅溫馨對話如下:

「我:喂,恭喜你喎。生日快樂呀下(吓)。仲有順便恭喜你多一樣野(嘢),恭喜你做人媽媽

佢:哈哈,多謝你喎。

我:記住做人媽媽就要小心啲,唔好冷親,唔好再着咁短嘅褲去騷長腿喇,個肚大左(咗),係要買新衫新褲架(㗎)。

佢:得架(㗎)。啦,唔扣樓(鈕)着咪得囉。」

最後蔡思貝仲溫馨提示大家:「呢個人太慳家,請大家好好疼錫佢,係(喺)佢大肚期間,錫晒佢,寵壞佢。唔好俾(畀)佢強悍嘅外表呃到。賴慰玲,衷心戥你開心❤ 生日祝你繼續幸福,身體健康!恭喜你收到最正嘅生日禮物 - 你肚裏的小生命☺ 」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!