網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年7月3日 星期一

【獨家】拍到尾!心悠BB蕭正楠深宮啜爆 __,心悠BB,心悠,蕭正楠,正楠,劉心悠,

佢哋咀完又咀。無綫劇集《宮心計2深宮計》於橫店的外景部份已接近尾聲,胡定欣、陳煒、周秀娜等演員組已先後煞科返港,僅剩下馬國明、黃心穎、蕭正楠(Edwi ...


佢哋咀完又咀。

無綫劇集《宮心計2深宮計》於橫店的外景部份已接近尾聲,胡定欣、陳煒、周秀娜等演員組已先後煞科返港,僅剩下馬國明、黃心穎、蕭正楠(Edwin)及劉心悠等少數演員趕工,基於當地天氣飄忽,經常下起大雨,令拍攝進度稍為受阻,戲中演宮女的心悠,既要應付打戲及吊威吔,亦要與Edwin談情,日前二人便上演一場接吻戲。

拍完劇返嚟還廣告債

與名草有主的Edwin拍kiss戲,心悠直言未感尷尬,更指劇中與Edwin不乏該類戲份,幸好不是剛剛開拍便拍攝,令他們可先培養默契,更謂:「呢場唔係第一場kiss戲,所以大家好快完成,冇NG添!另一場吊威吔都好好玩,同平時拍電影吊威吔感覺好唔同,自己一直想挑戰動作戲,所以好期待出嚟嘅效果。(橫店拍攝順利嗎?)都可以,好搞笑係我哋會同啲演員鬥快煞青,我諗都係我同Edwin留到最後。」心悠坦言與劇組相處多個月建立出友誼,如今煞科在即實在有點不捨,問到會否先作休息?她謂:「返嚟就要出席活動,冇得抖,之後仲要還廣告債,完成晒先有兩星期假期。」

唔使同翠如備案?

而剛完成了廿小時拍攝的Edwin,以一把疲倦聲音接受東網訪問,透露劇中與心悠雖有不少kiss戲份,但認為古裝劇並不會很激昂,問到可有向女友黃翠如備案?Edwin未有回應,只謂:「都只會係蜻蜓點水多。(包尾煞青?)我同心悠鬥到最後未知鹿死誰手,不過lady first,我做最後都冇所謂(返嚟可以休息吓?)冇因為新劇《超時空男臣》月中播,到時都要宣傳,冇所謂,我都希望呢套劇喺暑假有好嘅收視。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!