掃呢頁CODE去手機

2017年7月1日 星期六

【獨家】暪老婆去時鐘酒店!張繼聰淆晒底 __,繼聰,張繼聰,

張繼聰就話拍嘢去見識唔使同老婆講嘅!藝人張繼聰日前為新片《西謊極落之太爆太子太空艙》拍攝宣傳片,並踩入佐敦的時鐘酒店,玩轉主題情趣房間!阿聰走入以車廂 ...


張繼聰就話拍嘢去見識唔使同老婆講嘅!

藝人張繼聰日前為新片《西謊極落之太爆太子太空艙》拍攝宣傳片,並踩入佐敦的時鐘酒店,玩轉主題情趣房間!阿聰走入以車廂及婦科診所為主題的房間,笑指連時鐘酒店都想法多多,並即興扮搭車及拿起房內的電話把玩,記者笑問車廂何解有電話,他笑說:「咁加鐘都要打電話畀櫃檯!」未幾又走入以婦科診所主題房間,拿起聽筒扮醫生,認真搞鬼!

驚返歸衰多口

阿聰與鄭欣宜在片中飾演年輕情侶,因「土地供應」問題致性生活不愉快,所以阿聰戴口罩喬裝,實地走訪各區時鐘酒店,期望解決需要。問到是否第一次去時鐘酒店,趁機大開眼界?他笑說:「梗係第一次嚟啦,當見識吓!做演員幾好吖,可以睇到啲平時睇唔到嘅嘢!」見識過後可會向太太謝安琪「匯報」?他說:「唔使喇啩!收咗工就唔好帶工作返屋企啦,我哋覺得好笑,但老婆未必覺得好笑,唔好多口」

林敏驄亂灑鹽花

另外,《西》片前日公開爆笑NG片段,片中張繼聰想帶女友鄭欣宜去「太空艙」床位享受魚水之歡,但欣宜反感Say No,中途又殺出林敏驄大講有味笑話,搞到兩人及林盛斌都難以忍笑,惟獨周柏豪勁認真零笑意。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!