掃呢頁CODE去手機

2017年7月17日 星期一

張曦雯同弟弟出街似拍拖 __,張曦雯,

張曦雯同弟弟出街似拍拖娛樂要聞張曦雯昨日晒長腿出席商場活動。入行8年的何雁詩緋聞多姿多采,前年有傳她搶走華姐冠軍張曦雯的日韓混血男友Wataru,但戀 ...


張曦雯同弟弟出街似拍拖

娛樂要聞


張曦雯昨日晒長腿出席商場活動。

入行8年的何雁詩緋聞多姿多采,前年有傳她搶走華姐冠軍張曦雯的日韓混血男友Wataru,但戀情不足一年已玩完。昨日張曦雯露出小蠻腰到新蒲崗出席活動,自爆有6呎1吋型男陪到場,她笑說:「細佬啱啱返香港探我,佢喺外國讀醫科,我似爹哋,佢似媽咪,雖然佢細我5年,但出街都可能有人誤會佢係我男友。」

張曦雯更踢爆弟弟剛失戀,但不會介紹朋友給他:「我啲同事都大個啲,好似姐姐咁,但之前同蔡思貝食飯、飲嘢都會帶埋佢去。」她希望弟弟將來做醫生賺多些錢,問是否做整容醫生?張曦雯笑說:「佢思想好偉大,只係整靚人唔夠,要拯救生命。」

撰文:皓騫



何雁詩前年被傳撬走張曦雯的日韓混血男友。

資料圖片


鍾意就快D Share啦!