網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年7月14日 星期五

稱六狀元想做醫生係自慰式 林作:呢單嘢我企硬 __,林作,

稱六狀元想做醫生係自慰式林作:呢單嘢我企硬娛樂要聞林作今年2月正式放棄大律師執業,轉投教育界及娛樂圈。前日中學文憑試DSE放榜,6位出爐狀元同時立志做 ...


稱六狀元想做醫生係自慰式

林作:呢單嘢我企硬

娛樂要聞

林作今年2月正式放棄大律師執業,轉投教育界及娛樂圈。前日中學文憑試DSE放榜,6位出爐狀元同時立志做醫生,林作之後在facebook貼文:「每年我都要講一次,讀書最勁嘅人去晒做醫生同律師,非香港之福。」他又批評各人是「思想狹隘(narrow-minded)的讀書機器,難有大成就、自慰式(masturbatory)咁埋首喺自己狹窄專業世界嘅一日。」隨即被網民怒插。



【無損心情】

林作前日以自慰論來批評6位出爐狀元均立志行醫,晚上就到中環食法國菜。



【把酒言歡】

林作懶理網民的反對聲音,相約朋友嘆紅酒。DV圖片



【照顧靚車】

酒後不駕駛,兩杯酒落肚的林作即叫司機來將其座駕駛走。

照嘆紅酒

林作前晚在電話中堅持為言論企硬:「我所講嘅自慰式,其實係好西方嘅講法,我特登寫埋masturbatory呢個字,西方嚟講,呢種講法唔止係sexual,同時係講自high嘅嘢,你自己覺得做到好開心,但其實對世界完全冇影響,所以我今日特別有註解呢個字。」他續謂:「香港社會如果最精英嘅人去做醫生,就係設立緊壞例子,因為真正做公共事務,去貢獻社會,就會唔見咗好多叻嘅人,剩番啲弱雞嘅渣人,庸才當道,呢個係好危險。」

雖然忙於回應網民,但前晚9時多,林作仍有空與友人去中環食法國菜兼嘆紅酒,直至晚上11時多仍未離開,林作在電話中表示那些是他英國讀書同學。


鍾意就快D Share啦!