掃呢頁CODE去手機

2017年7月11日 星期二

香香苟芸慧晒線搶鏡 君馨講明唔會退出 __,香香,王君馨,君馨,苟芸慧,岑麗香,

除咗王君馨(左三)晒性感之外,仲有岑麗香同苟芸慧齊齊晒線吸睛。藝員王君馨(Grace)與老公Daniel今日在赤柱美國會設宴慶祝新婚及12周年紀念,中 ...


除咗王君馨(左三)晒性感之外,仲有岑麗香同苟芸慧齊齊晒線吸睛。

藝員王君馨(Grace)與老公Daniel今日在赤柱美國會設宴慶祝新婚及12周年紀念,中午先與一班好姊妹包括岑麗香、苟芸慧等到銅鑼灣食wedding lunch,並在big big channel開直播與粉絲互動,同大家分享新婚喜悅。以白色喱士Bra Top透視裝示人嘅Grace,索爆現身同網民say hi,並感謝大家嘅祝福,又興奮地大嗌:「今日就係我結婚嘅大日子」睇嚟章太心情靚爆!

直播中唔少網民留言送上祝福,仲趁機「催生」,叫Grace同老公快啲開枝散葉,但Grace自爆兩年後先有生仔計劃,仲大派定心丸話婚後唔會息影,嚟緊9月就會開拍新劇,她說:「我係唔會退出㗎,嚟緊9月要開新劇,17日大家就可以喺《超時空男臣》見到我」果然事業心重!隨後Grace介紹一班索爆姊妹團,當中岑麗香及茍芸慧(苟姑娘)性感晒線勁吸睛,而人妻李亞男亦着上低胸裙,不過亞男就透露老公王祖藍搭緊飛機返嚟,難怪唔見佢哋孖公仔出現原來今日仲係裕美同苟姑娘嘅生日,真係喜上加喜!

Grace又帶粉絲睇午宴的甜品,笑言是相機食先:「場地覺得我唔夠Sweet呀,所以準備咗好多甜品畀我哋!」最後亦不忘與一眾姊妹與粉絲say goodbye:「大家下次見,不過下次唔係我結婚啦,唔知係邊個姊妹結婚呢?大家估吓先」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!