掃呢頁CODE去手機

2017年7月26日 星期三

姚子羚買定火辣泳衣澳洲大解放 __,姚子羚,

期待呀!藝員姚子羚(Elaine)到尖沙咀出席新劇《燦爛的外母》慰勞宴,講到下個月分別有《燦》以及《同盟》兩部主演的劇集出街,但Elaine將與好姊妹 ...


期待呀!

藝員姚子羚(Elaine)到尖沙咀出席新劇《燦爛的外母》慰勞宴,講到下個月分別有《燦》以及《同盟》兩部主演的劇集出街,但Elaine將與好姊妹胡杏兒、胡定欣及胡蓓蔚等到澳洲拍旅遊節目,遺憾屆時會缺席宣傳。Elaine透露在戲中與林嘉華及黎諾懿有感情戲:「劇中飾演一個控制狂,乜都要管,但唔似我真人,我畀好大空間同自由畀另一半。」早前頻傳好事近的她,工作一項接一項,直言暫未如傳言一樣已定婚期。

講到澳洲之旅出發在即,Elaine笑言未有時間執行李:「仲煩緊帶咩衫、今次去兩個星期,會帶夠三個行李箱,夏天冬天衫都有。」Elaine指此行要照顧大肚婆胡杏兒,屆時她將負責拍攝海灘部分,笑言正說服杏兒同行,順道為她拍大肚寫真:「留個倩影都好呀,但佢哋大肚婆泳衣唔知點買?定欣都幫手說服緊佢!我自己今日都去咗買泳衣,買咗三套,其中一套係我第一次買嘅紅色。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!