掃呢頁CODE去手機

2017年7月5日 星期三

高調必死!宋仲基宋慧喬拍拖低調有苦衷 __,宋慧喬,宋仲基,

修成正果,恭喜恭喜!宋仲基宋慧喬自從合作神劇《太陽的後裔》之後,不時傳出拍拖消息,二人一直否認,今日卻突然宣布婚訊,並預計10月31日完婚,消息一出震 ...


修成正果,恭喜恭喜!

宋仲基宋慧喬自從合作神劇《太陽的後裔》之後,不時傳出拍拖消息,二人一直否認,今日卻突然宣布婚訊,並預計10月31日完婚,消息一出震驚娛樂圈!

拍拖係一件開心事,點解宋仲基同宋慧喬寧願不停「講大話」,都要否認事件?睇番佢哋嘅情史,公開高調拍拖都係分手收場,相信就係咁嘅原因,佢哋先至密冚呢段姊弟戀,去到傾掂晒先至一炮過公布婚宣。

現年35歲嘅宋慧喬,第一次公開的戀情2003年是合作《All In真愛賭注》的拍擋李炳憲,當年更形容這段戀情為「世紀之戀」,二人愛得高調,不時一齊拍廣告、接受訪問及同遊歐洲,不過戀情不足一年便玩完,有指二人因婚姻觀念不同而產生衝突。2004年與Rain因合拍韓劇《浪漫滿屋》後傳出緋聞,但經李炳憲一役後對戀情變低調,就算當年與Rain的緋聞傳得轟烈,但她最終亦沒有多作回應。2008年與玄彬合演韓劇《戀愛夢工場》後,有指因拍攝一場咀戲而擦出愛火,二人被拍得約會,至翌年8月二人才公開戀情,最終二人亦未能開花結果,至2011年玄彬入伍當日宣布與宋慧喬已分開。2014年與姜東元合作韓片《我的忐忑人生》傳出緋聞,更有網民直擊二人穿情侶裝到巴黎密會,更將照片上載到互聯網。最後經理人公司承認相片中是二人,但指兩人僅為拍攝雜誌寫真才同行。

現年31歲的宋仲基親口講過唔想公開戀情,佢嘅緋比較少一隻手都數得晒,2012年與文彩媛合作劇集《善良的男人》,在不知情下,鏡頭捕捉到他們摸頭甜笑等親蜜舉動而爆出緋聞,不過傳聞好快就消失。之後宋仲基喺一個訪問中被主持人旁敲側擊下,推測出與徐孝琳的戀情,消息一出當時引起好大回響,徐孝琳亦迅即被起底,更有指徐孝琳在宋仲基入伍時當時一腳踏幾船,宋仲基得知後,為忘記情傷一退伍即投入拍攝《太陽的後裔》。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!